INFORMACE O PROVOZU DAMU V DOBĚ HLAVNÍCH PRÁZDNIN

Provoz fakulty:

- fakulta je přístupná pouze v pracovní dny od 8:00 hod. do 18:00 hod. pro pedagogy a administrativu, od 4:00 hod. pro úklid, od 6:00 hod pro údržbu (výjimku z těchto ustanovení má vedoucí technické správy);

- studujícím je povolen přístup na studijní oddělení, do PC učebny a na sekretariáty kateder pouze ve stanovené otvírací době (viz níže); do učeben a ateliérů je studentům povolen přístup jen v mimořádných a odůvodněných případech po domluvě s tajemníkem fakulty (a rovněž pedagogem v případě tvůrčí činnosti) a na základě schváleného povolení pro vstup do budovy fakulty mimo provozní dobu;

administrativa – pracovní doba se nemění, úřední hodiny jsou omezeny na 9-14 hod.

studijní oddělení1. 7. - 11. 7. 2025 a 15. 8. - 30. 8. 2025 jsou úřední hodiny stanoveny na pondělí-čtvrtek od 10:00 do 13:00 hod., doporučujeme telefonickou domluvu před osobní návštěvou; Studijní oddělení od 14. 7. - 15. 8. 2025 je uzavřeno;

- počítačová učebna – provoz ve všední dny od 9 do 17 hod., případné uzavření z provozních důvodů bude řešeno vyhláškou, totéž platí pro PC na chodbách;

- knihovna DAMU – Otevírací doba v době letních prázdnin

Červenec a srpen 2025: Pondělí a středa: 10–14 hodin

Září 2025: Pondělí až čtvrtek: 10-14 hodin, pátek zavřeno

Od 1. 10. 2025 začíná běžný provoz.

Mimo otevírací hodiny knihovny můžete pro vyzvednutí objednaných nebo vrácení půjčených knih využít bibliobox v počítačové učebně.

 

Přehled dovolených zaměstnanců*kyň DAMU je k dispozici na sekretariátu děkanky:

Zastupováním děkanky fakulty v neodkladných záležitostech budou v době její dovolené pověřeni (bez titulů):

- ve dnech 30.6. až 4.7. p. Lukáš Jiřička,

- ve dnech 7.7. až 11.7. pí. Markéta Machková,

- ve dnech 14.7. až 18.7. p. Tomáš Langer,

- ve dnech 28.7. až 1.8. pí. Tereza Došlová,

- ve dnech 11.8. až 15.8. p. Tomáš Langer,

- ve dnech 25.8. až 29.8. pí. Tereza Došlová.

Zastupování zároveň znamená v tomtéž časovém intervalu roli příkazce operace na úrovni nákladového střediska NS 200 na pozici 1

Zastupováním tajemníka fakulty budou v případě jeho nepřítomnosti pověřeni:

- v neodkladných ekonomických záležitostech pí. Radka Fišerová (v případě její nepřítomnosti pí. Zdeňka Pekárková)

- v neodkladných provozních záležitostech fakulty, včetně povolení ke vstupu do budovy, vedoucí technické správy p. Antonín Loský (v případě jeho nepřítomnosti v provozních záležitostech p. Svatopluk Skála)

 

- sekretariát děkanky: pokrytí sekretariátu je zajištěno v průběhu celého období letních prázdnin, pošta bude v období od pondělí 8. 7. 2025 do pátku 23. 8. 2025 odbavována pouze v úterý a ve čtvrtek. 14.7. - 18.7. Amela Abadžić, 11.8-15.8. Zdeňka Pekárková.

- vrátnice DAMU (Karlova) – režim se nemění, provoz zůstává nepřetržitý (24 hod. / 7 dní v týdnu)

ds DISK – vzhledem k plánované instalaci elektrorozvodů a přepážky nově oddělující chodbu DISK a vstup do šaten bude omezen provoz ds DISK. Pracovní doba je od 10:00 – 13:00 hod. dle rozpisu pracovníků ds DISK na webu fakulty. Pracovníci kanceláře ds DISK nebudou v termínu od 1. 7. - 16. 8. vždy osobně přítomni na pracovišti. Osobní schůzku je tedy třeba domluvit předem telefonicky nebo e-mailem. Od 18. 8. 2025 se ds DISK řídí denním fermanem.

objekt Tržiště 20 – přístup 7-21 hod. (vrátnice Hartigovský palác ve všední dny 7:30-18:00 hod., jinak na základě povolenky kvestora).

- Dne 7.8.2025 bude v budově celková odstávka proudu. Hlavní budova DAMU (Karlova 26, Praha 1) bude tento den zcela uzavřena vyjma věcně příslušných zaměstnanců. Odstávka je dle požadavku dodavatele elektrické energie PRE, který ten den bude provádět údržbu sítě.

Komerční pronájem prostor DAMU bude v letošním létě probíhat ve dnech od 23. června do 31. července. Konkrétní prostory, jež bude nájemce užívat k hereckým nácvikům, se budou potenciálně proměňovat v návaznosti na probíhající rekonstrukce v budově, primárně se však počítá pro tuto skupinu s Velkým tanečním sálem a vybranými hereckými učebnami v části budovy Karlova.

- Příměstský tábor pro děti zaměstnanců/kyň AMU bude probíhat ve dnech 14.-18. 7. 2025

Konkrétní rekonstrukce, jejich místa a s tím spojený režim v průběhu léta 2025 budou postupně upřesňovány v návaznosti na vysoutěžení jednotlivých dodavatelů ve veřejných zakázkách. V blízkosti prostor rekonstrukce je nutné se během celého období pohybovat s opatrností a maximální pozorností.

Podrobný harmonogram prací, který bude v průběhu léta upřesňován, poskytne jednotlivým pracovištím technická správa budovy.

30. června 2025