ZÁPIS ZE 14. ZASEDÁNÍ AS DAMU DNE 8. DUBNA 2025

Přítomni (bez titulů): Eliška Drbohlavová, Cyril Janeček, Marta Ljubková, Hana Malaníková, David Mírek, Filip Novák (online od 18:19), Tomáš Pavelka (online), Karolina Plicková, Kateřina Štefková

Omluveni (bez titulů): Jiří Adámek, Roman Černík, Anastázie Dobrodinská, Doubravka Dostálová

Přítomni hosté (bez titulů): Daniela Jobertová (děkanka DAMU), Jan Jiřík (přichází 18:58), Tomáš Procházka (přichází 19:08)

Počet přítomných senátorů a senátorek: 8
Nadpoloviční většina zúčastněných členů a členek: 5

Zasedání začíná v 18:00 hod.

Úvodem přivítala Karolina Plicková, předsedkyně AS DAMU, přítomné, seznámila je s programem zasedání a vyzvala k případnému doplnění dalších bodů. 

Program:

1.    Návrh na jmenování nových členů a členek UR DAMU – navrhuje Daniela Jobertová 
2.    Zajištění distribuce menstruačních potřeb na DAMU zdarma 
3.    Podnět ke zřízení dětské skupiny na DAMU 
4.    Podnět k zintenzivnění přípravy studentstva na realitu pracovního práva 
5.    Diskuse o výnosu rektorky č. 4/2025, kterým se upravují pravidla pro užívání uživatelských účtů AMU 
6.    Různé 

Žádné další návrhy nebyly vzneseny.
K. Plicková vyzvala přítomné k aklamačnímu hlasování o programu.

Hlasování o programu:

Pro            8
Proti            0
Zdrželi se        0

Všichni přítomní i připojení senátoři a senátorky vyjádřili souhlas s předloženým programem.

1.    Návrh na jmenování nových členů a členek UR DAMU – předkládá Daniela Jobertová

K. Plicková připomněla způsob hlasování: AS dává děkance ve věci jmenování členstva Umělecké rady DAMU předchozí souhlas. Členové a členky AS DAMU byli s navrženými kandidáty a kandidátkami do UR DAMU pro období 2025-2029 seznámeni předem. Pro Akademickou obec DAMU je seznam (jeho původní verze i verze doplněná, o níž se hlasovalo) k nahlédnutí v příslušné složce zde. K. Plicková požádala děkanku o komentář. 

D. Jobertová přiblížila kritéria, jimiž se při výběru řídila. Navrženo je celkem 18 členů a členek, devatenáctá je děkanka. Byla snaha, aby byla zastoupena každá katedra. UR bude mít menší počet členů než doposud; počítá se ovšem s vysokou účastí a možností hybridního hlasování. UR by neměla dublovat jiné orgány (např. kolegium děkanky), proto v ní nejsou zastoupeni vedoucí kateder. V navrženém členstvu UR je více než třetinové zastoupení osob mimo Akademickou obec DAMU. Zastoupení je genderově vyrovnanější, věkově velkorysé, zastoupeno je členstvo s akademickou autoritou (hlavní agendou UR jsou habilitační a profesorská řízení), a mezinárodní hlasy, které mohou poskytnout dobrý vhled zvenku (z anglického a německého prostředí). První zasedání by se mělo konat ještě v tomto semestru, konkrétně 13.6.2025. Pokud jde o agendu, reakreditace by měly nastat až od roku 2027 (dříve možná jen program PuppArts). Zhruba za dva roky se začne diskutovat o novém strategickém záměru. Na podzim se spustí habilitační a profesorská řízení.

Diskuse:
V 18:19 se připojil F. Novák. // H. Malaníková a K. Štefková se doptávaly na agendu UR. D. Jobertová potvrdila, že UR rozhoduje o výsledku habilitačního řízení. V případě profesorského řízení probíhá projednávání i na úrovni Umělecké rady AMU. Děkanka doplnila další funkce UR. // D. Mírek hodnotil navržené složení UR DAMU kladně. H. Malaníková se připojila. K. Plicková ocenila zohlednění genderového parametru. Po krátké diskusi senát přistoupil k hlasování o návrhu usnesení.

Usnesení: AS DAMU schvaluje navržené složení Umělecké rady DAMU.

Pro            9
Proti            0
Zdrželi se        0

D. Jobertová poděkovala, rozloučila se a v 18:32 zasedání opustila. 

2. Zajištění distribuce menstruačních potřeb na DAMU zdarma

K. Plicková předestřela, že téma distribuce menstruačních potřeb na DAMU zdarma se v mezidobí již úspěšně vyřešilo. Senát by s celou věcí pouze ráda krátce seznámila. Na podzim 2024 uspořádala Fakulta architektury ČVUT workshop, v jehož rámci studující navrhli zásobníky na hygienické potřeby. Cílem projektu bylo mj. upozornit na téma menstruační chudoby. Na mnoha zahraničních školách, včetně univerzit, je zajištění patřičných hygienických potřeb standardem, téma menstruační chudoby a nutnosti jejího řešení rezonuje i v českém kontextu. Vedle AS DAMU se tématu intenzivně věnuje pan ombudsman. K. Plicková plánovala oslovit vedení fakulty s žádostí o systematickou podporu zajištění těchto potřeb – nicméně od paní děkanky, která byla věci nakloněna, získala čerstvou informaci, že je o tuto záležitost na DAMU již postaráno a po 8.4. budou některé toalety na fakultě vybaveny zásobníky (nepůjde sice o zásobníky navržené na FA ČVUT, nicméně iniciativa FA ČVUT téma úspěšně zviditelnila).

K. Plicková dále sdílela novinky k několika tématům, jimž se senát věnoval v minulosti: U výtahu v traktu Řetězová, do něhož se z technických důvodů nevejde standardně široký invalidní vozík, je přistaven užší vozík, který se do výtahu vejde a na nějž je možné dočasně přesednout. Klíč od tohoto vozíku je na vrátnici. // Přebalovací pult je instalován na toaletě ve foyer Divadla DISK – toaleta je uzamčena, klíč je k zapůjčení rovněž na vrátnici. // Díky za vstřícnost a za realizaci patří v obou případech panu tajemníkovi (nyní kvestorovi) J. Sedláčkovi a vedoucímu technické správy, panu A. Loskému. Paní děkanka před začátkem zasedání přislíbila, že všechny informace budou s AO DAMU sdíleny také prostřednictvím newsletteru děkanky. // Přítomní všechny tyto novinky uvítali.

3. Podnět ke zřízení dětské skupiny na DAMU

K. Plicková otevřela téma zřízení dětské skupiny, k němuž AS DAMU již shromažďuje podklady a jehož projednání bylo podpořeno dalším aktuálním podnětem z akademické obce. Požádala o novinky M. Ljubkovou.

Diskuse:
M. Ljubková shrnula, že zjišťovala podmínky fungování dětské skupiny v nedaleké budově Národního divadla: bohužel je tam plná kapacita, nicméně M. Ljubková získala kontakty na organizátory, které předá děkance. Uvedla, že zřízení dětské skupiny je proces na několik let, který potřebuje finance a prostory. Dětská skupina je pro děti do 3 let. Je potřeba prozkoumat, jestli by o to byl vůbec zájem. (Pozn. KP po zasedání: dětské skupiny mohou pečovat o děti od šesti měsíců až do zahájení povinné školní docházky, tedy až do věku šesti let.) // K. Štefková kvitovala, že se senát věnuje tématu zastoupení žen v Umělecké radě, zajištění menstruačních hygienických potřeb i starosti o vyučující i studující pečující o děti. Uvedla, že program dnešního zasedání je sympatický a vysílá dobrý signál. // M. Ljubková argumentovala, že je z pozice senátu složité se zavazovat, že budeme usilovat o zřízení dětské skupiny, protože je potřeba na tuto věc vyčlenit velké množství peněz, času a hlavně prostoru. 

K. Plicková uvedla, že by to nerada vzdávala. Minulý rok bylo téma zřízení dětské skupiny AMU projednáváno v rámci Skupiny pro rovné příležitosti AMU, dané opatření je součástí dokumentu Plán genderové rovnosti. V zápisu setkání Skupiny pro rovné příležitosti ze dne 10.12.2024 je uvedeno, že na DAMU chybí prostory a personální kapacity pro zajištění projektu, nicméně ze samotného Plánu genderové rovnosti pro roky 2023-2027 vyplývá, že již v roce 2023 byla provedena „šetření ve věci zájmu o různé formy podpory péče o děti“ včetně dětských skupin. H. Malaníková upozornila, že data z těchto šetření nebyla nikde zveřejněna a nijak se s nimi nepracovalo. K. Plicková uvedla, že se také s výsledky šetření nesetkala, a pokračovala, že Plán počítá s dalšími návaznými kroky, máme tedy dokument, o nějž se lze při argumentaci opřít. K. Plicková uvedla, že se radila s panem ombudsmanem, který také podporuje všechny formy podpory pečujících včetně zřízení dětské skupiny. Bude dobré propojit se s AS AMU i s dalšími fakultami, můžeme se zajímat o praxi na UMPRUM a AVU, můžeme oslovit proděkanku M. Machkovou i novou fakultní HR specialistku. // H. Malaníková tyto návrhy podpořila. // M. Ljubková navrhla uvažovat o propojení i s Filozofickou fakultou nebo s Pedagogickou fakultou, protože se nacházejí v blízkém okolí. Dodala, že na FF UK před pár lety vznikla skupina pro hlídání dětí – nebyla to vyloženě dětská skupina, ale také to fungovalo. // K. Plicková přiblížila návrhy možných podob podpory pečujících, které shromáždila od kolegyň a kolegů na fakultě; řada z nich by jakoukoli podpůrnou iniciativu velice uvítala: bylo by možné pro začátek zajistit hlídání alespoň v časech, kdy se např. konají celofakultní shromáždění AO DAMU (jako při volbě děkana*ky), anebo se propojit s iniciativou Parent-Friendly Culture, která realizuje hlídání dětí ve vybraných kulturních institucích. Dále argumentovala, že vidí smysl v hlasování o usnesení, které na téma upozorní, bude apelovat na děkanát a zaváže nás spojit se např. se senátem AMU. (V 18:58 přišel Jan Jiřík.) Po krátké diskusi přistoupil senát k hlasování.

Usnesení: AS DAMU apeluje na vedení fakulty, aby se věnovalo péči o parent-friendly prostředí na DAMU. AS DAMU navrhuje hledat cesty k realizaci zřízení dětské skupiny a stojí na straně všech iniciativ vedoucích k podpoře pečujících. AS DAMU se zavazuje předat vedení fakulty konkrétní návrhy od členstva Akademické obce DAMU a oslovit v této věci i AS AMU, AS FAMU a AS HAMU.

Pro          9    
Proti           0
Zdrželi se      0


4. Podnět k zintenzivnění přípravy studentstva na realitu pracovního práva

K. Plicková uvedla, že na základě dění v Divadle Lampion, které bylo projednáváno na minulém senátním zasedání, byl na KALD DAMU ve spolupráci s ombudsmanem DAMU uspořádán workshop, jehož se účastnili jak zástupci odcházejícího tvůrčího týmu Lampionu, tak odborník na pracovní právo David Smolař. Workshop se konal v rámci předmětu Prostor-hmota-komunikace a přítomno bylo zejména studentstvo z KALD a KP. Diskutovali jsme o realitě pracovního práva zaměstnanců, o oporách, které může zaměstnanec v určitých situacích využít, i o problematických situacích a jejich nahlížení z právní perspektivy. Praxi pracovního práva jsme probrali důkladně a mnoho zjištění pro nás bylo poměrně překvapivých a zajisté užitečných. Proto navrhujeme zintenzivnit přípravy studentstva na realitu pracovního práva systematicky, např. formou workshopu či e-learningu. Navíc v minulých dnech vyšel na Českém rozhlase Vltava rozhovor s paní děkankou, u něhož se píše: „Umělecky jsou podle děkanky Daniely Jobertové absolventi DAMU skvěle vybavení. Na zběhlosti v praktických profesních věcech se musí ještě zapracovat.“ Právě zběhlost v profesní praxi by takový workshop mohl podpořit. 

Diskuse: 
M. Ljubková uvedla, že když budeme apelovat na vedení, které bude tlačit na katedry, navýšíme tím studijní povinnosti a bude se muset najít někdo, kdo bude danou věc učit. Zároveň jeden workshop nic nevyřeší. // K. Plicková reagovala, že jeden workshop vyřešil vše. Trval hodinu a půl a dozvěděli jsme se vše potřebné. // C. Janeček argumentoval, že je přesvědčen, že případným apelem nechceme navýšit studijní zátěž, ale spíš dát studentstvu možnosti zjistit, kde v případě potřeby získat nezbytné informace. // D. Mírek uvedl, že na fakultě existuje předmět Profesní příprava k divadelní praxi. Informace o pracovním právu lze případně vyhledat také na internetu. Předmět je otevřený studujícím napříč všemi katedrami a je v něm zapsáno pouhých 15 studujících. // F. Novák se dotázal, zda podnět vychází spíše z rozhovoru s paní děkankou, anebo z debaty o Divadle Lampion, a navrhl podpořit formát akčního semináře o právech zaměstnance. Uvedl také, že jej mrzí, že se předmět o profesní přípravě překrývá s předmětem Udržitelné divadlo. // K. Plicková reagovala, že primárním impulsem je debata o Divadle Lampion a potřeba na celou věc prakticky reagovat. Akční seminář jí na základě zkušenosti přijde jako funkční formát. Rozhovor s paní děkankou zmínila pouze jako podpůrný argument. // D. Mírek uvedl, že v rámci celkových šesti semestrů bakalářského studia může studující absolvovat předměty oba, tedy profesní přípravu i udržitelné divadlo. Je také možné, aby si předmět o profesní přípravě zasadily katedry do povinně volitelných předmětů, pokud jim to připadá důležité. // C. Janeček uvedl, že z pozice účastníka předmětu může říci, že předmět funguje dobře, ale byl by pro, aby byly studijní materiály dostupné nejen na Moodlu, ale i na webu - na Moodlu je totiž dostupných mnoho zajímavých podkladů, které by studujícím mohly posloužit jako rozcestník. // M. Ljubková konstatovala, že si možná myslíme, že všechno vyřešíme jedním workshopem, ale všechny zmíněné problémy jsou mnohem komplexnější. // K. Plicková argumentovala, že pro nás byl i ten jeden workshop s hosty a hostkami z Lampionu a právníkem D. Smolařem velmi užitečný, studující na něj dobře reagovali, dozvěděli jsme se spoustu informací. // C. Janeček uvedl, že díky podobnému workshopu v rámci únorového festivalu NADAMU se spolu se spolužáky rozhodl začít navštěvovat i předmět Profesní příprava, takže jeden workshop může pomoci i k větší informovanosti o tomto celofakultním předmětu. // E. Drbohlavová sdílela pocit, že studující jsou v podobných tématech obecně málo informováni. Uvedla, že sice nikoho nepřinutíme, aby se např. o pracovní právo více zajímal, ale můžeme alespoň informovat. // K. Štefková zdůraznila, že je důležité, že se takový workshop navazuje i na konkrétní aktuální kauzu s Lampionem. // V 19:08 přišel Tomáš Procházka. // M. Ljubková uvedla, že je dobré informovat studující o tom, že existují profesní organizace, které mohou být také nápomocné. // K. Plicková navrhla hlasovat o usnesení, které by zintenzivnění přípravy studujících na realitu pracovního práva oficiálně podpořilo. D. Mírek navrhl, že by studující mohli sami apelovat na vedoucí svých programů – a v případě zájmu je možné otevřít novou paralelku. J. Jiřík uvedl, že bývalý proděkan Michal Somoš podobné předměty pravidelně propagoval, včetně předmětu akademického psaní, který se ovšem výsledně nesetkal se zájmem studujících. D. Mírek shrnul, že fakulta se výuce pracovního práva již dostatečně věnuje. J. Jiřík se dotázal, zdali se nebavíme spíše o širších aktuálních společenských tématech, jako je odolnost veřejné instituce (připomněl kauzu kolem IDU - NIPOS), než jen o výuce pracovního práva. // K. Plicková argumentovala, že důvodem, proč dané téma vznesla, je právě skutečnost, že vnímá, že se i vzhledem k současnému dění u nás i v zahraničí (blízkém i zaoceánském) výrazně zvyšuje geopolitická citlivost studujících, a navíc roste množství napjatých situací, jimž musejí studující i vyučující v současné realitě čelit. V souvislosti s aktuálními událostmi nejen ve střední Evropě bychom měli přemýšlet nad tím, co a proč učit a jak přispět k přípravě studujících na tuto realitu. Senátní usnesení mají svoji váhu: předsedkyně např. před nedávnou dobou oslovila předsedkyni AS DF JAMU Petru Vodičkovou s návrhem, zda by se tamní senát nechtěl připojit k vyjádření DAMU ohledně Lampionu – a nedávno obdržela od paní předsedkyně kladnou odpověď, AS DF JAMU se k vyjádření DAMU připojil, viz: Akademický senát DF vyjadřuje podporu odcházejícímu vedení Divadla Lampion. Dodala, že v případě konkrétního uskutečněného workshopu šlo právě o situaci v Divadle Lampion, a proto vnímá jako důležitý krok přijmout usnesení, které podpoří informovanost o pracovním právu. Pokud ovšem v senátu nepřevládá vůle o takovém usnesení hlasovat, bude v zápise zachycena alespoň diskuse o tématu. Senát se na tomto řešení shodl.


5. Diskuse o výnosu rektorky č. 4/2025, kterým se upravují pravidla pro užívání uživatelských účtů AMU

K. Plicková přivítala Tomáše Procházku, který inicioval dopis rektorce AMU, který vznikl v reakci na Výnos rektorky č. 4/2025, jímž se upravují pravidla pro užívání uživatelských účtů AMU. Dopis je přílohou tohoto zápisu, pro akademickou obec je dostupný v příslušné složce zde. Výnosem, konkrétně čl. 7, odst. 4, se mění pravidla pro přeposílání e-mailů ze školní schránky na soukromé adresy – pro studující bude tato možnost platit i nadále, pro vyučující se tato možnost ruší. Dále přivítala Jana Jiříka, který v souvislosti s tématem otevřel otázku praktického dopadu na externí vyučující. O úvodní slovo požádala předsedkyně M. Ljubkovou, která se senátem otevřený dopis v předstihu sdílela a jeho projednání iniciovala. (V 19:34 odchází E. Drbohlavová.) 

M. Ljubková argumentovala, že ze strany školy soustavně narůstá množství administrativních úkonů požadovaných po vyučujících a jejich práce je systematicky komplikována. E-mail s nařízením, že už nebude možné přeposílat elektronickou poštu do osobních schránek, přišel v náročném období přijímacích zkoušek. Škola vyučujícím nevychází vstříc, ale pouze zvyšuje administrativní zátěž. 

T. Procházka navázal a předestřel, že původní draft dopisu vznikl rychle, je spíše emotivní, nicméně reflektuje pocit, který sdílí i mnoho jeho kolegů a kolegyň. Důvody k sepsání dopisu jsou zejména tři. Zaprvé skutečnost, že se jedná o zákaz, který nebyl předem prodiskutován a nenabízí výjimku. Zadruhé fakt, že se zákazem rozbourá pracovní work flow a navýší pracovní zátěž. A zatřetí fakt, že se řešení předkládá jako jediné možné. Diskutoval o tématu s paní děkankou, argumentem pro zavedení plošného zákazu přeposílání byla ochrana sítí, nicméně podle jeho informací lze věc řešit i jinak než zákazem.

J. Jiřík uvedl, že dopis podepsali někteří interní zaměstnanci AMU. Katedry ovšem spolupracují i s externisty, kteří mají smlouvy na konkrétní období (nejdéle jeden semestr) a často se na fakultu s každým semestrem vracejí – na ty se ve výnosu nemyslí. Znamenalo by to, že s těmito externím vyučujícím budeme do začátku semestru komunikovat přes osobní e-mail; jakmile začne semestr, budou si muset dojít do školy, kde si fyzicky musí zřídit školní e-mailovou schránku a tu využívat; a jakmile semestr skončí, tak o přístup do školního e-mailu zase přijdou. Věc zatíží i tajemnice kateder.

Diskuse:
D. Mírek reagoval, že zákaz přeposílání e-mailů je sice nepříjemný, ale je to otázka metodiky. Osobně doporučuje mít více e-mailových adres, oddělit jednotlivé agendy. Z jeho vlastní zkušenosti se tato praxe ukazuje jako funkční. Pokud jde o smlouvy s externími vyučujícími, tkví problém v tom, že nastavujeme smlouvy jen na dobu výuky, nikoli na zkouškové období. Pomohlo by nastavit praxi tak, aby byly školní e-maily externím vyučujícím zprovozněny v den podpisu smlouvy. H. Malaníková reagovala, že je to problém i v případě, pokud vyučujícímu končí pracovní smlouva a je náročné si hned nechat zařídit smlouvu navazující. J. Jiřík pokračoval, že jako problematické vnímá zejména to, že výnos komplikuje situaci na katedrách vůči externistům, zatěžuje tajemnictvo a vedoucí kateder – výnos se tváří, že na fakultě žádné externisty nemáme. Už debata o předchozím bodu dokázala, že je na fakultě problém s přístupem k databázím, elektronické prostředí není příliš uživatelsky přátelské a místo toho přicházejí striktní výnosy, které nereflektují realitu prostředí na AMU. // M. Ljubková uvedla, že dlouho byla externistkou, takže může vycházet z vlastní zkušenosti – prostředí na AMU je ve vztahu k elektronické komunikaci komplikované a nevstřícné, uživatelsky nevlídné, chybí školení. // Rozhořčení sdílela i K. Štefková. // C. Janeček uvedl, že rozumí argumentům vyučujících a ze studentské perspektivy dodává, že je nepříjemné, když po skončení funkčnosti školní adresy ztratí studující s externím vyučujícím kontakt. Navíc postrádá širší komentář vydaného nařízení ve věci technologických možností a vysvětlení konkrétního zvoleného řešení. // D. Mírek uvedl, že respektuje snahu o ochranu citlivých údajů a předcházení hackování, ale znovu otevřel téma externích vyučujících a uvedl, že by ze strany rektorátu ocenil gesto připravit pro vyučující školení o efektivní e-mailové komunikaci. // K. Plicková uvedla, že ve své praxi už si e-mailové schránky před nějakou dobou oddělila a vyhovuje jí to. Nicméně na základě argumentace množstvím komplikací, které zákaz přinese externím vyučujícím, považuje téma za hodné širší diskuse. Ocenila by, aby se namísto náhlého oznámení zákazu, který přišel e-mailem v únoru, o tématu předem otevřela debata. // D. Mírek navázal, že na externisty se u nás zapomíná pravidelně. Při odměnách a zvedání mezd; při potřebě přístupu do budovy či do KOSu musejí žádat tajemnice o přístup; učí za nízkou sazbu; nemají čas řešit navíc všechnu administrativu. // K. Štefková poukázala také na další problém, jímž je kontinuálně rostoucí byrokratické zahlcení vyučujících v kontrastu s minimálně či vůbec rostoucími platy (vzhledem k inflaci). Člověk potom zvažuje, jestli mu to stojí za to. // H. Malaníková reagovala, že mzdová situace je stále tristní. // D. Mírek shrnul, že jsme se dotkli dvou témat: jedním je samotný výnos a druhým práva externistů, kteří se ani nemohou zapojit do diskuse, protože nejsou součástí akademické obce. // T. Procházka uvedl, že dopis, který s dopady výnosu nesouhlasí, do současné chvíle podepsalo 44 osob. Dopis bude odeslán paní rektorce a bude dostupný coby příloha dnešního zasedání na SharePointu. // D. Mírek uvedl, že samotné zrušení přeposílání e-mailů nevnímá jako administrativní zátěž, ale vadí mu, že byl výnos vydán bez jakéhokoliv projednání, informovanosti a řešení dopadů. Senát v další debatě kolektivně formuloval znění usnesení a přistoupil k hlasování.

Usnesení: AS DAMU protestuje proti Výnosu rektorky č. 4/2025, kterým se upravují pravidla pro užívání uživatelských účtů AMU, který nerespektuje realitu provozu na Divadelní fakultě, a to jak ve vztahu k interním, tak zejména externím vyučujícím i ke studujícím.

Pro          8    
Proti           0
Zdrželi se      0


6. Různé

D. Mírek navrhl otevřít na příštím zasedání právě téma externích vyučujících a upozornění na tendenci ke zvyšování byrokratické zátěže.

Předsedkyně AS DAMU poděkovala přítomným za aktivní účast a pozvala je na příští zasedání, které je naplánováno na úterý 20.5.2025 od 16:00 v zasedací místnosti DAMU.


Přílohy:
1.    Návrh složení Umělecké rady DAMU pro období 2025-2029
2.    Doplněný návrh složení Umělecké rady DAMU pro období 2025-2029
3.    Výnos rektorky č. 4/2025, kterým se upravují pravidla pro užívání uživatelských účtů AMU
4.    Dopis rektorce AMU reagující na Výnos rektorky č. 4/2025

Zapsaly: Eliška Přichystalová a Karolina Plicková

Schválila: Karolina Plicková, předsedkyně AS DAMU, v.r.

30. dubna 2025