PROGRAM 12. ZASEDÁNÍ AS DAMU DNE 18. 2. 2025

Termín: úterý 18. 2. 2025 v 16:00 hodin

Místo: zasedací místnost DAMU S202, 2. patro, Střední trakt

Pedagogická komora: doc. MgA. Jiří Adámek, Ph.D.; MgA. Mgr. Roman Černík; MgA. Mgr. Marta Ljubková, Ph.D.; MgA. Hana Malaníková, Ph.D.; MgA. David Mírek, Ph.D.; doc. Mgr. Tomáš Pavelka; Mgr. Karolina Plicková, Ph.D.; Mgr. Kateřina Štefková

Studentská komora: BcA. Anastázie Dobrodinská; BcA. Doubravka Dostálová; BcA. Eliška Drbohlavová; Cyril Janeček; BcA. Filip Novák

PROGRAM:

  1. Rozvoj bezpečnostní infrastruktury DAMU – předkládá Jan Sedláček
  2. Zpráva o činnosti ombudsmana DAMU za rok 2024, poznatky a doporučení – předkládá Petr Polák
  3. Stanovisko k záměru MK ČR zrušit IDU
  4. Podpora protestujících studujících v Srbsku
  5. Různé

Podklady k zasedání nalezne akademická obec ZDE.

Zasedání bude streamováno na platformu MS Teams. V online prostoru budou moci přihlášení uživatelé a uživatelky pokládat dotazy písemně v chatu aplikace MS Teams.

Zasedání bude probíhat v češtině.

Simultánní překlad do angličtiny bude zajištěn v učebně R210 (trakt Řetězová, 2. patro, vstup naproti schodišti), kam bude zasedání streamováno. V online prostoru ani v zasedací místnosti bohužel překlad zajištěn nebude. Studující a vyučující, kteří využijí překlad do angličtiny, proto zdvořile žádáme, aby přišli do učebny R210.

Pokyny k online připojení:

Do schůzky v MS Teams se dostanou pouze osoby přihlášené pomocí školního účtu (e-mailové adresy), nepřihlášení uživatelé a uživatelky nebudou do schůzky vpuštěni. V případě, že se budete chtít zapojit do online diskuse a zapomněli jste své školní heslo nebo Vaše heslo expirovalo, obraťte se prosím na Jakuba Kavana na e-mailu: jakub.kavan@damu.cz Oslovte jej prosím s dostatečným předstihem, nikoli až v den konání streamu.

Odkaz na schůzku v MS Teams je dostupný zde.

12. února 2025