Provoz a fungování DAMU od 25. 11. do 12. 12. 2020
Provoz a fungování Divadelní fakulty z důvodu epidemie COVID-19 od středy 25. listopadu 2020 (do 12. 12. 2020)
S ohledem na pokračující epidemiologickou situaci a v návaznosti na usnesení vlády č. 1198 a č. 1199 ze dne 20. listopadu 2020 bude s účinností od středy 25. listopadu 2020 (s platností do 12. 12. 2020) následující provoz a fungování Divadelní fakulty:
- Je povolená kontaktní umělecká výuka posledních ročníků bakalářských a magisterských studijních oborů/programů za přítomnosti max. 20 osob (studentů vč. pedagogů).
- Je povolená osobní přítomnost doktorandů na výuce v rámci jejich studia v doktorských studijních programech.
- Veškerá ostatní výuka probíhá nadále výhradně distanční formou – kontaktní forma této výuky (včetně kurzů CŽV) na půdě DAMU i mimo ní je zakázána. Výuka předmětů pohybu a zpěvu není v případě DAMU hlavním zaměřením, resp. stěžejní částí studijních programů, proto musí být nadále vyučována distanční formou (nevztahuje se na výuku jevištní mluvy – recitace, hlasová výchova – ta může být vyučována v individuálním režimu v rámci povolených individuálních konzultací – viz další bod).
- Individuální osobní konzultace studentů všech ročníků a oborů s pedagogy jsou povoleny při dodržení všech potřebných hygienických opatření (zakrytí dýchacích cest, dezinfekce a mytí rukou, dodržování rozestupů/odstupů); pokud je však možné využívat nadále online/elektronickou formu, je tento způsob konzultací doporučený.
- Pedagogové mohou pro potřeby distanční výuky nadále využívat prostory a technické zázemí fakulty. Přístup do prostor fakulty na Tržišti 20 bude možný již přes vrátnici Hartigovského paláce.
- Divadlo DISK: plánovaná veřejná představení jsou zrušena, probíhá pouze zkoušení inscenací posledních ročníků studijních programů v rámci výuky při dodržení maximálního povoleného počtu osob (20)
- Všechny osoby vstupující do budovy DAMU mají povinnost mít zakryté dýchací cesty (rouška, respirátor či jiný ochranný prostředek) a vydezinfikovat si u vstupu do fakulty ruce.
Studenti DAMU:
- Osobní přítomnost na výuce je povolena pouze studentům posledních ročníků bakalářských a magisterských oborů/programů a studentům doktorských studijních programů – pouze těmto studentům je povoleno též individuální/samostatné zkoušení na učebnách a v prostorách fakulty (bez přítomnosti pedagoga) po předchozím nahlášení tajemníkovi/tajemnici katedry, který/á nahlásí jmenný seznam takových studentů, včetně čísla místnosti a přesného času zkoušení předem na vrátnici DAMU
- Ostatním studentům DAMU bude umožněn vstup na fakultu pouze z mimořádných důvodů, tj.:
- Pro účely individuální konzultace s pedagogem po předchozím nahlášení tajemníkovi/tajemnici/sekretářce katedry, který/á nahlásí termín a místo takové individuální konzultace předem na vrátnici DAMU
- pro účely návštěvy knihovny (pouze pro vypůjčení či vrácení knih, objednání knih výhradně elektronicky a předem, studovna je nadále uzavřena – více k režimu knihovny DAMU na webu: https://www.damu.cz/cs/vse-o-fakulte/knihovna/),
- k vyřízení zcela nezbytných záležitostí na studijním odd. DAMU nebo na sekretariátu své katedry (vždy po předchozí telefonické či emailové domluvě s tajemníkem/tajemnicí katedry/studijní referentkou, a pouze záležitosti, které nelze řešit telefonicky či elektronicky)
- zahraniční studenti programu Erasmus – pro účely vyřízení nezbytných záležitostí na zahraniční odd. DAMU po předchozí telefonické či emailové domluvě se Z. Hermochovou) – pouze to, co nelze řešit elektronicky/telefonicky
- z důvodu využití PC učebny ke studijním účelům (vždy po předchozím nahlášení potřeby a času použití PC učebny).
- Centrální sklad techniky (PLATO) – pro účely výpůjček (výhradně na základě online rezervace předem v systému PLATO) a vratek techniky a výhradně po předchozí telefonické či emailové domluvě se správci skladu (jiri.ladziansky@damu.cz nebo Josef.madera@damu.cz)
Provoz administrativy je nadále omezen na nejnutnější podporu. Úřední hodiny jsou stanoveny na tyto dny: úterý až čtvrtek, vždy od 9 hod. do 14 hod. Potřebné konzultace pedagogů s pracovníky administrativy budou probíhat v těchto úředních hodinách na základě předcházející telefonické domluvy.
- Provoz knihovny: otevřeno bude od pondělí do čtvrtka, vždy od 10 hod. do 15 hod., (jen výpůjčky a vratky knih, v případě výpůjček je nutná online rezervace předem), pátek – zavřeno, studovna je nadále zcela uzavřena
- Studijní oddělení: bude otevřeno pro studenty a pedagogy DAMU od úterý do čtvrtka, vždy od 10 h do 12 h, a to pouze po předchozí telefonické/emailové domluvě (tel. 234 244 285/email: lenka.kovalevska@damu.cz nebo tel. 234 244 210/email: katerina.maxova@damu.cz, pro doktorské studium: tel. 234 244 218, marie.pejrimovska@damu.cz)
- Zahraniční oddělení: bude otevřeno pro zahraniční studenty programu Erasmus od úterý do čtvrtka, vždy od 10 h do 12 h, a to opět pouze po předchozí telefonické domluvě (tel. 234 244 286, email: zora.hermochova@damu.cz) – studenti mají povinnost přednostně vyřizovat své záležitosti mailem či telefonicky
- PC učebna: bude otevřena od pondělí do pátku, vždy od 10 h do 15 h – zájemci o využití PC učebny se musí dopředu nahlásit na adresu: jakub.kavan@damu.cz (maximální počet studentů v PC učebně je omezen na 4 osoby, lze využívat jen označené PC stanice pro zajištění rozestupů mezi uživateli)
- Centrální výpůjční sklad techniky (PLATO): otvírací doba skladu je omezena na úterý a čtvrtek, vždy od 12h do 16h – výpůjčky a vratky techniky jsou možné výhradně po předchozí telefonické/emailové domluvě se správci skladu (p. Jiří Ladzianský – jiri.ladziansky@damu.cz nebo Josef Maděra – Josef.madera@damu.cz), výpůjčce musí předcházet online rezervace v systému PLATO
- Vrátnice DAMU: nadále funguje 24/7 provoz
- V případě studentů posledních ročníků a doktorandů – tajemník/tajemnice/sekretářka katedry předává na vrátnici DAMU na každý den v dostatečném předstihu jmenné seznamy studentů s uvedením místnosti a času, kde a kdy bude probíhat výuka či zkoušení – vrátný ve službě pouští tyto studenty do budovy fakultě na základě těchto přehledů z kateder
- Individuální konzultace studenta s pedagogem – studenti všech ročníků a oborů/programů: tajemník/tajemnice/sekretářka katedry předává na vrátnici DAMU na každý den/nadcházející týden přehled všech nahlášených individuálních konzultací (katedra, jméno studenta + jméno pedagoga, čas a místnost)
- Studenti ostatních (ne posledních) ročníků (vstup na fakultu jen z mimořádných důvodů (knihovna, studijní odd., sekretariát katedry, PC učebna, sklad techniky) – viz výše): - vrátný ve službě při příchodu studenta, kterého vpustí do budovy DAMU, zapíše jeho jméno do evidenční knihy a telefonicky nahlásí jeho vstup do budovy (podle účelu vstupu studenta do budovy) do knihovny DAMU/na studijní odd./na sekretariát dotčené katedry/IT DAMU J. Kavanovi v případě návštěvy PC učebny/odd. audiovizuální podpory DAMU (J. Ladzianský/J. Maděra) v případě návštěvy skladu techniky.
- Spisová služba: chod podatelny AMU bude zajištěn již standardně ve všechny pracovní dny.
Mgr. MgA. Doubravka Svobodová, děkanka DAMU
Ing. Iva Štveráková, tajemnice DAMU
24. listopad 2020