Daniela Jobertová - Le théatre de Bernard-Marie Koltés: le dialogue dramatique réinventé (Divadlo Bernarda-Marie Koltés: renesance dramatického dialogu)
Miloslav Palec - Tröstrova škola: Metodologie výuky
Vlasta Krautmanová - Dramaturgie českých divadel v období tzv. normalizace 70. a 80. let 20. století
Zuzana Sílová - Jaroslava Adamová a generace 1945
Radovan Lipus - Scénologie Ostravy
Kateřina Miholová - Moderní rekonstrukce inscenace Jarry/Grossmann/Fára: Král Ubu, Divadlo Na Zábradlí 14. 5. 1964
Aleš Janák - Úvod do herectví
Daniel Hrbek - Budování divadla
Viliam Dočolomanský - Výraz jako prenos lúdskej skúsenosti (Reflexia praktík při práci na inscenáciách Sonety temné lásky a Sclavi - Emigrantova píseň)
Eliška Vavříková - Mimesis a Poiesis (Od entnoscénologického výzkumu k hereckému projevu v inscenaci Farmy v jeskyni Sclavi/ Emigrantova píseň)
Lucie Loosová - Vývoj, proměny a souvislosti divadelních her Williama Shakespeara
Hana Varadzinová - Scéničnost a hudebnost (Hudební základ hereckého projevu v inscenaci Sclavi/ Emigrantova píseň souboru Farma v jeskyni
Jiří Adámek - Divadlo jako hudba
Alexander Robert Komlosi - Hlediska herectví: Studium a praxe základních principů herectví pomocí dialogického jednání
Stanislav Suda - Dialogické jednání v osobnostní průpravě
Maja Jawor - Glos i Ruch (Aktorska technika i aktorska twórzcosc)
Iveta Davidová - Divadelní školství u nás do roklu 1945 (se zvláštním přihlédnutím k dramatickému oddělení pražské konzervatoře)
Pavla Sovová - Hlas jako psychosomatická disciplína (Studium a výchova ve smyslu dramatické kultury a tvorby)
Lukáš Kašpar - Já jsem jen herec (Vztah umělce a totalitní moci ve středoevropském kontextu v letech 1939-1945 a jeho pozdější podoba v umění
Kateřina Lešková Dolenská - Auditivní komponenty v loutkovém divadle
Kateřina Šplíchalová - Divadlo jako nabídka mezilidské komunikace (divadelní aktivity s herci s mentální retardací a profesionálním herci)
Andrea Králová - Kostýmní výtvarnictví v 90. letech 20. století
Anna Kršiaková - Výskum a jeho aplikácia v praxi (Význam etnického výskumu v herecke tvorbe a jeho aplikácia do metodických postupov vo výučbe hereckej pohybovej výchovy)
Kristýna Täubelová - Divadlo jako výtvarné médium
Irena Žantovská - Divadlo jako médium
Jiří Šípek - Psychologické souvislosti scénické tvorby
Milena Matějíčková - Zkušenosti s psychosomatickými disciplínami na PF JU
Jiří Havelka - Zmrazit čerstvé ovoce
Lukáš Trpišovský - Odkrývání prostoru na základě vlastní inscenační praxe
Pavel Štourač - Hledání místa pro divadlo
Jiří Sulženko - Marketing divadla
Biljana Golubovic Dragin - Divadlo jako domov (Identita - paměť - prostor)
Zdeněk Bartoš - Divadlo a Iluze
Alexandr Gregar - Město a (jeho) divadlo (příběh královéhradeckého divadelního pahorku:od Elišky Rejčky k Annie Girardot, k novodobým tradicím městských Dionýsií)
Václava Křesadlová - Autorské herectví a jeho proměny v rámci terapie závislých
Lenka Marková Chválová - Od Tylových hereček ke Sklenářové-Malé (Žena v české herecké dramaturgii od Tyla k dramatikům Prozatímního divadla)
Michala Piskačová - Vyprávění a vypravěčství jako projev soudobé živé slovesné tvorby
Markéta Potužáková - Psáno ústy, čteno ušima. Pokus o využití francouzské zkušenosti pro český přednes a jeho pedagogiku
Martina Schlegelová - Praktické a teoretické aspekty postavení současných britských, irských a německojazyčných her v českém divadle po roce 1989
Jiří Šesták - Může se stát regionální divadlo kulturním centrem? Divadlo a kulturní management
Pavel Bár - Od operety k muzikálu. Zábavněhudební divadlo v Československu po roce 1945
Tereza Durdilová - Budování vztahu s prostorem jako předpoklad autorské kondice
Irena Hamzová Pulicarová - Směřování k naplněnému sdělení. Sdělnost a věrohodnost v mluvním a osobnostním projevu současných českých kazatelů
Hana Malaníková - Autenticita ve světě médií
Vladimír Novák - Objevování vnitřní krajiny. Divadelní tvorba ve specifické skupině - divadlo jako jedna z možností, jak pomoci lidem s postižením k jejich seberealizaci k možnosti být sám sebou a být celistvý
Jan Bažant - Projekty obřích loutek
Ilona Dušková - "Rozhovor" herce a loutky
Simona Rybáková - Alternativy a nové cesty kostýmního výtvarnictví koncepty-materiály-postupy a aplikace
Petra Honsová - Jiří Hálek a Helena Třebická: K herectví Činoherního klubu a 60. let
Zuzana Macáková - Přínosy dialogického jednání a jeho využití ve firemním vzdělávání
Petra Oswaldová - Feldenkraisova metoda, dech a hlas
Štěpán Pácl - Slovo v prostoru (Scénické řešení a divácký prožitek dramatu)
Marie Černíková - Determinace kostýmem v žité a inscenované realitě
Lukáš Jiřička - Od Radioartu k hudebnímu divadlu
Eva Kyselová - Vývoj slovenskej činohry v 20.-70.rokoch 20.storočia a jej dialóg s českým divadlom
Michal Lázňovský - Koordinace a řízení divadelních složek (Strategický a projektový management pro divadlo)
Jaroslava Šiktancová - Hledání způsobu studia herectví
Hasan Zahirovič - Recepce Čapkova díla a osudy jeho her v zemích bývalé Jugoslávie
Jana Cindlerová - Patero her Karla Čapka: Základní výzkum
Eva Blechová - Tvůrčí seběvědomí: O oživování chuti tvořit
Tereza Janda Roglová - Výchova k hlasu - cesta k vědomé osobnosti: Hlas a dialogické jednání
Denisa Vostrá - Předpoklady japonské scéničnosti
Petra Tejnorová - Mezi vrstvami vlastní inscenační praxe, na hranici forem, žánrů a nejenom těch
Matija Solce - Loutky a hudba
Veronika Riedlbauchová - Vědomé tělo: Fyzický jazyk herce a jevištní kompozice
Katarína Burdová - Rozvíjanie tvorivosti v "Eldorádě" globálne masovej kultúry
Ewa Žurakowska - Od tradičních písní do site specific divadla
Tereza Hájková - Podmínky k herectví: Srovnání situace v České republice a ve Spojených státech amerických
Vít Pokorný - České naturalistické venkovské drama v postmoderních inscenacích
Adriana Kubištová Máčiková - Aspekty herecké práce s důrazem na autenticitu
Vít Neznal - Co je to divadlo
Radek Beran - Handicap jako dar
Dragan Stojčevski - Prostory odjinud
Marcela Magdová - Ruské "nové drama"
Eva Gažáková - Socializační potenciál dramatické výchovy při práci s romskou minoritou
Zuzana Pártlová - Autorské herectví jako (ne)výchova k osobnosti
Alena Rybníčková - Happening
Olga Věra Cieslarová - Když zlost tančí
Adriána Cieślaková - Ku kreatívnym možnostiam manažmentu divadla
Bouzková Dora - Stav proudění
Cieślaková Adriána - Ku kreatívnym možnostiam manažmentu divadla
Cieslarová Olga - Věra Když zlost tančí
Hubička Pavel - Obraz, prostor, scéna
Keprt Boleslav - Dialogické jednání - osvobozující tanec na hranici možností
Mírek David - Dramaturgie a kreativní management performačních umění při oživování prázdného místa
Pártlová Zuzana - Autorské herectví jako (ne)výchova k osobnosti
Rybníčková Alena - Happening
Stránská Marianna - Umění účasti
Tyc Mikoláš - Hostující režisér v českých divadlech
Jiřička Stojowska Magdalena - „Návrat reálného” v procesu vzniku prostorových projektů
Legierski Tomáš - Osobní gestický slovník
Pichlikova Lenka - Michail Čechov z Evropy do Ameriky
Ptáčníková Markéta - Divadelní praxe s lidmi s mentálním postižením
Raisová Michaela - Mezi řečí
Volpi Elena - Loutkové divadlo jako cesta do dětské duše
Wortner Václav - Lektor a herec
Zelená Sittová Gabriela - Scénologie mluvního projevu dětí a mládeže
Schmitt Katharina - Re-evaluating the Visual in Theatre
Čechová Eva - Lekce (ne)herectví
Plicková Karolina - Pozorovat prázdný prostor
Schmoranzová Viktorie - Václav Štech
Brychta Lukáš - Divák na hraně hry a každodennosti
Vojtíšková Zuzana - Možnosti a problémy klasických pohádek v divadle pro děti
Turošík Marek - Putujúci duch
Pizinger David - Living Theatre: Inscenování revoluce na Festivalu v Avignonu
Trojan Václav - Srovnání některých buddhistických pedagogických přístupů k sebepoznání s pedagogikou Dialogického jednání
Hába Michal - Hráčství jako vize herectví alternativního divadla
Albrechtová Gabriela - Autorská osobnost v rozhlasovém dokumentu
Jankovec Boris - Svět Ivana Vyskočila v kontextu Patočkovy filosofie moderního umění
Petrovič Zoran - Aspekty loutkového divadla, divadla předmětu a masek v technologii běžného dne
Čtvrtník Jan - Herec v rukou zvuku
Váňová Michaela - Divadlem domů
Součková Kateřina - O možnostech vnímání divadelního díla
Součková Kateřina - Už není třeba dělat vůbec nic (Interpretační výkon)
Dočkal Viktor - Detail a změna v dramaterapeutickém procesu
Pernicová Klára - Autoanimace
Zeman Vít - Jak se čte autor(sky)?
Zachatá Petra - Text psaný z jeviště
Čížková Mariana - Otázky dramaturgicko-režijní koncepce v divadle hraném dětmi
Divadelní fakulta Akademie múzických umění v Praze
Karlova 26
116 65 Praha 1
IČ: 61384984, DIČ: CZ61384984
ID datové schránky: ikwj9fx
Kontakt pro média
MgA. Tereza Došlová
tel.: 736 149 000
e-mail: tereza.doslova@damu.cz