VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA POZICI PERSONALISTA*KA DAMU

Místo výkonu práce: sekretariát děkana DAMU (Karlova 26, Praha 1)

Nástup do pracovního poměru: od 1. února 2025, nebo dle dohody

Hlavní pracovní poměr: úvazek 1,0 (tj. 40 hodin/týdně), na dobu určitou (jeden rok) s perspektivou prodloužení

Požadavky:

  • velmi dobré komunikační schopnosti a kultivované ovládání českého jazyka v mluveném i psaném projevu

  • praxe v personalistice a zkušenost nastavováním personálních procesů

  • schopnost komunikovat v anglickém jazyce zejména v ústním projevu výhodou

  • praktické znalosti práce s počítačem a běžnými kancelářskými aplikacemi

  • preferované VŠ vzdělání, minimálně SŠ vzdělání

  • ochota k dalšímu vzdělávání

  • spolehlivost a flexibilita

  • čistý trestní rejstřík

  • výhodou je znalost vysokoškolského prostředí, zkušenost s interní komunikací a správou intranetu

Pracovní náplň: 

Standardní agenda v oblasti personalistiky

  • zajišťuje a zpracovává podklady personální agendy související s uzavíráním, změnou a ukončováním pracovněprávních vztahů interních i externích pracovníků

  • zpracovává výpočty odměňování externích pedagogů, zpracovává žádosti o výplatu odměn na příslušných akcích celofakultních pracovišť

  • zajišťuje evidenci nepřítomnosti pracovníků na pracovišti

  • sleduje plnění čerpání dovolených zaměstnanců fakulty

  • sleduje absolvování povinných školení zaměstnanců fakulty

  • zajišťuje organizaci výběrových řízení

  • vede evidenci životních a pracovních jubileí a zajišťuje agendu s tím spojenou

  • eviduje pracovní úrazy

  • podílí se na chodu děkanátu DAMU

Rozvojová agenda v oblasti personalistiky: 

  • poskytuje přímou podporu novým pracujícím v procesu adaptace do institucionálního prostředí DAMU/AMU

  • ve spolupráci s tajemníkem fakulty a proděkany připravuje metodiky pro podporu pracujících v klíčových okamžicích jejich personálního rozvoje a kariérního postupu

  • poskytuje metodickou podporu vedoucím pracovníkům v oblasti koncepční práce s podřízenými a připravuje související metodiky

  • podílí se na sestavování plánu vzdělávacích aktivit v oblasti rozvoje pedagogických kompetencí

  • poskytuje metodickou podporu koordinátorům pedagogických klubů při uskutečňování specializovaných workshopů zaměřených na rozvoj odborných dovedností

  • metodicky odpovídá za přípravu vzdělávacích akcí v oblasti měkkých a manažerských dovedností, včetně komunikace s vhodnými externími poskytovateli

  • zodpovídá za přípravu intranetového rozcestníku pro zaměstnance DAMU

Nabízíme:

  • práci v malém kolektivu v centru Prahy na prestižní veřejné vysoké škole, s výrazně rozvojovým rozměrem

  • mzdové zařazení dle vnitřního mzdového předpisu AMU

  • 5 týdnů dovolené

  • další vzdělávání (odborné a jazykové kurzy)

  • výhodnější stravování v centru Prahy

  • možnost občasné práce z domova

  • 6 sick-days ročně

  • příspěvek na penzijní připojištění a DIP po 1. roce

Požadované dokumenty a doklady k VŘ:

  • motivační dopis

  • strukturovaný životopis

  • kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání

  • výpis z rejstříku trestů

  • e-mailový kontakt na dvě osoby z předchozích zaměstnání, které mohou podat reference

Požadované dokumenty zašlete do 15. února 2025 na adresu:  AMU v Praze, Divadelní fakulta, Malostranské nám. 12, 118 00 Praha 1 Obálku, prosím, označte „Výběrové řízení DAMU – personalista*ka DAMU“.

Případně na e-mail: ilona.legova@damu.cz

Další informace k výše uvedené pozici jsou k dispozici u

Ing. Ilony Legové, sekretářky děkana, tel.: 234 244 201, mail: ilona.legova@damu.cz, nebo

dr. Jana Sedláčka, tajemníka DAMU, tel.: 234 244 203, mail: jan.sedlacek@damu.cz.

 

Upozornění:

Zasláním životopisu uchazeč/-ka o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů v souladu s obecným Nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení. Více informací o nakládání AMU s osobními údaji, můžete najít na https://www.amu.cz/cs/uredni-deska/ochrana-osobnich-udaju/

 

27. ledna 2025